FANDOM

MATYFRIT
Matyfrit
Skutečné jméno Matyáš
Rok narození 2002
Přezdívky matyfrit, matyfritcz
YouTube kanál MajnPLAY
Pohlaví Muž
Národnost Česká
Současný člen? Ano
Členem od 2013
Zaměření v MajnPLAYi letsplayer, dabér
Partneři Lukefry21 (Lukáš)
Wikiquote
"Nazdar lidi, vítejte u dalšího MajnPLAYovskýho videa, tentokrát u dalšího dílu..."

Matyáš (vystupující pod nickem MatyfritCZ nebo také jenom Matyfrit) je nejmladším členem uskupení MajnPLAY. Jeho hlavním zaměřením je natáčení letsplayů pro středeční slot - natočil tak například Team FortressKromě toho se také střídá s Fildou44 na produkci pátečních retro videí a je autorem nejúspěšnějšího letsplayového videa našeho kanálu - pilotního dílu série Scooby Doo: Přízrak tajemného rytíře.

V reálném životě je Matyfrit dvanáctiletý student druhého stupně základní školy. Ve volném čase rád sleduje letsplayová videa, hraje počítačové hry (na PC, Wii, Android a PSP), poslouchá hudbu a sportuje.

Práce v MajnPLAYiEdit

Matyáš je v MajnPLAYi hlavně letsplayer. Občas je i autorem nějakého námětu pro jednu z našich sérií a také velkého množství kulis v našich projektech. V MajnPLAYi zastává ale jednu nenahraditelnou roli - je hlasem hlavní postavy seriálu Krásnogorodská základka - Karlíka.

HryEdit

Mates si rád zahraje Minecraft, Team Fortress 2 nebo FIFU 2013 na Nintendu Wii. 

ZajímavostiEdit

  • Matyfrit a Lukefry21 jsou sourozenci.
  • Matyáš byl do MajnPLAYe přibrán právě kvůli dabingu Karlíka. Až později jsme mu dali možnost točit i svá vlastní videa.

HláškyEdit

  • Hodně někde budeš